Monday 28 August 2017

4 Timmars Handels Indikatorer


Det stora med att handla 4 timmars Forex-diagram. Jag anser att inget slår 4 timmars Forex-diagram, du kanske undrar varför jag skulle göra ett sådant påstående. Är det något att göra med någon esoterisk hemlighet eller kanske The Worlds topphandlare gör det, kanske är det en del hemliga knep att sälja dig min senaste produkt som bygger på en 4 timmars diagram. Anledningen till att jag tror på 4 timmars Forex-diagram är den bästa tidsramen som någonsin är i grund och botten bara att göra med min livsstil, hur jag personligen handlar och Hur jag skapar tid för handel i mitt liv. Jag leder ett ganska hektiskt liv med att köra Dynamite Indicators, sköter min partner och höjer min vackra lilla tjej. Det finns alltid 101 saker att göra varje dag. Att försöka passa in i mitt liv i det förflutna var ibland svårt, särskilt när man försökte hålla de viktiga människorna i mitt liv lyckligt, men med ett fyra timmars diagram lyckas jag. För vissa människor kan handel tyckas som en skrämmande idé, speciellt om du redan har ett heltidsjobb och du är inte i en positiv jon ekonomiskt för att ge allt för att bli den ultimata daghandlaren Om allt detta låter alldeles för bekant, fortsätt läsa för att lära mig varför jag hävdar att 4 timmarsdiagrammet är bäst diagram där ute. Det kan vara mycket tidskrävande att mycket tidskrävande väljer många människor för att försöka handla dagliga diagram eller till och med veckovisa diagram Men det här kan känna att du väntar evigt för diagrammen för att ställa upp Du kanske måste vänta dagar eller till och med veckor mellan drag, detta kommer bara att lägga till din frustration. Mitt genomsnittliga dag till dag schema med hjälp av 4 timmars Forex-diagram. Det bästa med 4-timmars valutakartor är att det passar min livsstil perfekt. Det här är hur min handel fungerar dagligen och anledningen till att jag nyligen har börjat att handla Forex över aktier med hjälp av ett 4 timmars diagram håller jag fortfarande ett öga på några lager och för det använder jag en daglig tidsram. 07 00 Jag vaknar, jag slår på min handelsdator och laddar upp TradeStation. Jag kontrollerar allt Mina öppna positioner och tillbringa ungefär 10 minuter att se w Hatten marknaderna är upp till 07:30 jag är duschar och gör mig redo för arbete, några dagar jag träffade till och med på träningen först och jag tittar på min twitter och nyhetsflöde på vägen till kontoret, det ger mig en uppfattning om de allmänna marknadsnyheterna För dagen och vad folk pratar om 09:30 kommer jag till mitt skrivbord klockan 9 30 Jag kontrollerar mina diagram och börjar titta på de hundratals e-postmeddelanden som jag mottar varje dag, jag börjar arbeta på mina olika projekt. 01.00 Jag tar lunch och går tillbaka till mitt skrivbord för klockan 02.00. 00.00. Naturligtvis kontrollerar jag mina kartor igen. Det här är samma process hela dagen, jag klarar av mina stopp och positioner. Jag ser för att se vad som ställer in och jag skriver in några affärer som uppfyller mina inmatningskriterier Jag fortsätter arbeta på mina projekt för resten av eftermiddagen.05 30.00 Jag börjar lägga in saker upp för dagen och du gissade det. Jag kontrollerar diagrammen strax innan jag lämnar jobbet, när jag får Hemma och äta middag, se min dotter och partner kommer det att komma fram till 8 00 pm.08 00 pm Jag spenderar en bra timme och gör lite forskning och d-analys, titta på nya idéer och titta på vad som kliver upp till nästa handelsdag. Jag kontrollerar alla mina positioner och sedan försöker jag slappna av för resten av kvällen tar jag en sista blick precis före sängen som vanligtvis ligger runt Om 11 pm. Så du kan se hur med 4 timmars Forex-diagram Jag saknar bokstavligen en bar Jag föredrar 4 timmarsdiagrammet eftersom det är så mycket snabbare än ett dagligt diagram Bäst av allt jag kan leva mitt liv utan att limas i diagrammen 24 7 Jag ser bokstavligen varje stapel när dagen går framåt. Det låter mig öppna och stänga mina positioner när möjligheten att gå in eller utträda uppstår och jag lyckas fortfarande få allt annat gjort också. Om min livsstil låter lite som ditt liv - stil och du undrar hur en jord du kan pressa handelstid i ditt redan upptagna schema, ta en titt på 4-timmarsdiagrammet och se om det kan fungera för dig också. Om du använder 4 timmars Forex-diagram skickar jag mig en kommentar jag Skulle älska att höra från you. sridhar rao säger. Hi Michael, hur mår du hatar mig själv för barnpassning den bärbara datorn Jag gör intradag och rimligen framgångsrik men jag vill byta över till längre tidsramar så att jag kan få ett liv Vill du veta vad du anger exit strategi du tillämpar på 4 timmar dagliga diagram som fungerar för dig Jag är en fan av Nial Fuller som förespråkar dagligt diagram och tar positioner utan indikatorer men bara ljusstake och dess mönster men jag behöver lite mer än det för att bekräfta min uppgift uppskattar din ingående skål har en bra dag. Michael Fasani säger. De saker som Nial sätter ut är Bra logik använder jag vårt hemhandelssystem för timing och för att hantera mina positioner när jag förstör det med vad du redan har lärt mig och jag är säker på att det kan fungera för dig också. Jag håller helt med det här inlägget jag handlar rent momentum pris Åtgärd på 4-timmarschemat Det ger en perfekt balans mellan förlustförlusterna i vinsten och livskvaliteten utan att behöva limmas till din dator varje dag. Det är bra tidframe. nihal bhat säger. approx hur många par gör du med ver med 4h. hur många handelsmöjligheter får du per vecka får du. 4h-diagrammet är mindre stressigt intradag kan vara mycket stressigt, särskilt om det är 30min och under. im tänker 15min för nu och kommer se hur jag går om det är för stressfull planering 4h, med 1h som min post. Michael Fasani säger. När jag har handlat bara EURUSD som jag har varit mycket upptagen med och följde fler valutapar än det är verkligen hårt arbete. Jag håller ögonen på den amerikanska ekonomin och euroekonomin och jag lägger 1-2 trades per dag med vårt hemhandelssystem. Tidspunkter jag tittar på är varje vecka, dagligen 4h, 60m och 5m. Lämna ett svar Avbryt reply.4 Time RSI SuperTrend Forex Strategy. This är en typisk trend som följer Forex-strategi utformad för 4-timmarsdiagrammen Du kan använda den på de mest populära valutapar Reglerna är mycket lätta att förstå Lycka till. Indikatorer SuperTrend, Relative Strength Index RSI, Fisher Tidsram s 4 Hours Chart Trading sessioner Alla valutapar USD JPY , GBP USD, AUD USD, EUR USD, USD CHF, USD CAD. USD JPY 4 timmars diagram Exempel. Supertrend linje måste vara grön uptrending market. RSI 14 berör 70 nivå. Fisher grön hausse trendbekräftelse. Ange BUY trade. Place 75 pip stop-loss och 100 pip pris mål Viktigt Avsluta alltid köp handel när Supertrend indikatorn byter från grön till röd färg. Trade resultat USD JPY 4 timmars diagram gav oss 4 signaler, 2 köper och 2 Säljer för en total vinst på 125 pips Den senast sälja handeln är fortfarande öppen. Supertrend linje måste vara röd downtrending market. RSI 14 berör 30 level. Fisher röd bearish trendbekräftelse. Ange SELL trade. Place en 75 pip stop-loss och 100 pip pris mål Viktigt Lämna alltid sälja handel när Supertrend indikatorn ändras från röd till grön färg. Relaterad Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis idag. Brand New Forex System med Super Accurate Och Snabba signaler genererar Technology. Forex Analyzer PRO genererar köp och sälja signaler direkt på ditt diagram med laser noggrannhet och REPAINTS. Up till 200 Pips varje dag. Köp och Sälj Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting Eller lagging. We respekterar alltid din integritet at. January 6, 2010.4 Time Forex Trading System - Min Exakta Set-Up. Den enda nackdelen med att köra en Forex blogg är att du ständigt bombarderas med många frågor och några av de mest Vanliga frågor jag får relatera till mitt 4 timmars handelssystem Så i det här första inlägget 2010 trodde jag att jag skulle dela med dig av mitt exakta handelssystem. Du kan ta reda på hur jag handlar med det här 4 timmarssystemet genom att prenumerera på min newslet ter om du inte redan har gjort det så fyller du bara i formuläret till höger, men jag vill bara visa dig vad mitt dagliga diagram ser ut. Jag använder väldigt få tekniska indikatorer, och de är i princip följande .- EMA 5 - EMA 20 - EMA 50 - EMA 200 - Supertrend 3,10 - Slät Repuls 5.Den 50 och 200-period EMAs är bara där som vägledning, både för att bestämma den långsiktiga trenden och för att belysa områden av stöd och motstånd i vissa fall och Supertrend används bara på det dagliga diagrammet för att berätta för mig vilken väg jag ska vara trading. My typiska 4 timmars diagram ser ut som det nedan, även om jag på denna tidsram bara är intresserad av EMAs och Smoothed 5 och 20-tiden Repulse indicator De andra indikatorerna finns bara där eftersom jag ofta byter mellan 4 timmar och det dagliga diagrammet. Huvudsignalen kommer när EMA: erna korsas och de bästa signalerna uppstår när denna händelse sammanfaller med smoothed Repulse-korsningen genom 0 i samma riktning Detta är exakt vad som hände igår på GBP-USD-paret, vilket du kan se från tabellen nedan. The Smoothed Repulse-indikatorn är inte en viktig aspekt av det här systemet. Du kan enkelt handla EMA-övergångarna om du vill. Men det hjälper dig att hitta det allra bästa Setup. Anyway hoppas jag att det här svarar på några frågor du kan ha, och jag önskar dig ett Gott Nytt År.12 Kommentarer till 4-timmars Forex Trading System - Min Exakta Set-Up. Leave a Comment. Automated Forex Signals. Free automatiserad handel Tjänst som gör det möjligt för dig att handla signaler från över 100 000 olika signalleverantörer När du väl valt dina leverantörer, körs signalerna automatiskt i ditt konto. Gratis demo-konton är tillgängliga för teständamål. Den här tjänsten ger direktsignaler på daglig, veckovis och månatliga tidsramar på över 320 000 symboler, inklusive alla valutapar samt lager, index, valutor och råvaror En gratis 2-veckors försök är nu tillgänglig under en begränsad tid. Recent Posts. The information c Uppnådd på denna webbplats bör endast användas för utbildningsändamål och utgör inte finansiell rådgivning. Forexhandel bär en betydande risk och kan inte vara lämplig för alla Om du använder hävstång kan du förlora mer än din första insättning. Den här webbplatsen kan ha ett associerat förhållande med vissa företag och kan få en provision för koppling till vissa produkter som senare leder till försäljning.

No comments:

Post a Comment