Monday 7 August 2017

Big Mo Forex


DEFINITION av Big Figure. Stammen eller hela dollarpriset för ett prisnotering Termen stor figur används oftast på internationella valutamarknader där den ofta förkortas till stor fikon. I USA är stor figur också refererad till som handtaget Den stora siffran utelämnas generellt när näringsidkare tillhandahåller offerter på väldigt snabba marknader, såsom interbankmarknaden, eftersom antagandet är att det är allmänt känt och behöver inte specificeras. BREAKNING NED Big Figure. For exempel antar att Japansk yen är handel mot amerikanska dollar på interbankmarknaden på 85 50 bud 85 55 erbjuds Medan den stora siffran här är 85, kommer interbankhandlare att citera priset som 50 55. Medan den stora siffran utelämnas accepteras övning i interbank och institutionell marknader görs det sällan i samband med detaljhandelsinvesterare Även på interbankmarknaden kan näringsidkare behöva klargöra den stora siffran i de fall valutakursen rör sig mycket snabbt, till exempel, Vid centralbankernas valutaintervention Den stora siffran kan också behöva förtydligas när växelkursen närmar sig runda nummer, till exempel 86 00 yen eller 1 3500 euro till amerikanska dollar. FOREXMENTOR PERSONLIGT COACHING SERVICE. FAST TRACK YOUR LEARNING CURVE. Oh, Jag slog mina 10 i rad - jag hade 3 bra affärer inom 14 timmar torsdag till fredag ​​fredag ​​morgon gjorde jag 62 pips på en divergenshandel på bara några minuter tack - Brent. Som svar på ständiga förfrågningar från våra medlemmar, meddelar Forexmentor Den omedelbara tillgången till Personal Forex Coaching Service Den här tjänsten är utformad för att hjälpa handlare som att snabbt spåra din utveckling som Forex Trader. Ju tidigare vi kan få dig förbi inlärningsfasen, desto tidigare kan du börja utnyttja handelsmöjligheter och göra pengar Vi vet alla vad den här inlärningsfasen kan kosta, inte bara i tid som förloras, utan att göra de dumma misstag som du inte borde göra och inte göra pengar som du borde. Facilitated av Vic Noble se h är bio, kommer dessa coaching sessioner att skräddarsys för att möta dina individuella krav baserat på din erfarenhetsnivå och tack vare internetteknologi som gör det möjligt för oss att länka datorer med både visuell och ljudfunktion, kommer dessa forex coaching sessioner att äga rum på bekvämligheten av din egen dator , Varhelst det kan vara. Vic kommer att kunna länka till din dator, och du kommer inte bara att kunna se vad som finns på Vic s-skärm, men du har också ljudmöjligheter och textmeddelanden. Vårt mål är att Hjälper dig att bli en framgångsrik näringsidkare och jag tycker att det är oerhört tillfredsställande för att kunna hjälpa till i din Forex trading development. Personal Forex Coaching är för dig om. Du har slutfört Forexmentor kursen eller deltagit i en Forexmentor workshop och är helt enkelt överväldigad av mängden information Vic hjälper dig att minska den här inlärningsfasen dramatiskt genom att visa hur du korrekt fokuserar på den mest relevanta informationen på ett mycket förenklat sätt. Du är en relativt expe rienced trader men får blandade eller negativa resultat Det kan vara att du kommer närmare än du tror att du vänder om din handel och du saknar bara den ena ideen, insikten eller skillnaden som kan göra skillnaden Många gånger är det rent psykologiskt och Vic kan hjälpa dig. Du har investerat massor av tid och förmodligen pengar och du blir ganska frustrerad med hela grejen. Om det här är du kan jag säga att det finns några mycket vanliga saker som vinnarna gör, och också några mycket vanliga saker som förlorare gör Vic vet det här eftersom han har handlat i över 20 år och var en futuresmäklare i 5 år. Han har en unik inblick i människors handelsvanor, tankar, pengarhantering eller misshantering etc. Det kommer inte att finnas någon fastställd agenda För dessa coaching sessioner, eftersom varje session kommer att skräddarsys för att möta deltagarnas specifika krav. UNSOLICITED TESTIMONIALS FOR VIC NOBLE. WOW Jag gjorde 41 pips på min första handel efter min första coaching session med Vic Vic sc oaching session erbjuder verkligen klarhet och kommer verkligen frigöra dig av förlamning av analys och förlamning av överinformation Vics unika stil för personlig coaching erbjuder enkla lösningar när det gäller när man ska komma in i en handel och när man ska komma ur en handel, för att inte tala om, Bra ljudförvaltning, och när du borde ta dina vinster vid lämpliga tider Min första handel betalade inte bara min coaching session med Vic men betalade också en månad för sina Coaches Corner-lektioner som hålls två gånger i veckan. Efter min första Coaching session med Vic Jag visste omedelbart att jag ville vara en del av hans Coaches Corner Jag deltog bara i min första session med Coaches Corner i morse och jag tyckte att det var en utmärkt uppföljning av hans coaching session. Det är ingen tvekan om mina tankar om att jag kommer att kunna fortsätta att lyckas på grund av den fortlöpande utbildningen och supporten som du hittar i Vic s Coaches Corner Jag har alltid hört det finns ingen Heliga Graal där ute för handel men n Jag m börjar börja undra Becky - Monterey, CA. Hi Vic - här är en snabb uppdatering Det här var en enkel handel, men bara gjort en annan framgångsrik handel på yenen med ditt system Jag har aldrig valt en förlorare än med ditt system och det träffar alltid den första förlängningen - även i min backtesting slog det 1: a förlängningen 100 av tiden och 2: a om detta är något jag lärde mig i bactesting som hjälpte med min handel ikväll - jag tycker det är intressant jag märkte att om retracement är mer Än 20 pips, ta det även om det bara är på 38-nivået. Det fungerade ikväll. Yenen hade bara återgått till ungefär 38 men det var över 20 pips så jag gick in - och det var säkert det som var mycket lågt låg och det gick Rakt upp till 1: a förlängningen snabbt Tänk bara att det skulle intressera dig Vic, tack så mycket för din hjälp Jag har aldrig sett ett system innan det producerar 100 Är det den heliga graden eller något Allt jag vet är du ROCK Tack igen - Brent Stanley Fort Collins, CO se intervju. Först och främst emost Jag skulle vilja tacka dig för att du har sammanställt din personliga coaching service för mig och de många andra ut deras Vic gjorde ett utmärkt jobb för att hjälpa mig att förstå att du inte behöver lära dig hela boken, men lär dig och behärska ett antal saker och gör det här Om och om igen Så tack vare Vic och alla som har spelat en roll i detta - William Carroll, Lake Stevens, WA. Han Peter, jag ville bara låta dig veta att Vic Noble s personliga coachprogram är ett utmärkt tillskott till en redan enastående plattform jag gynnade en ton från vår första session och som med resten av ditt program fick mer än mina pengar s varför Vic verkligen gick ut ur hans sätt både under tiden som tilldelades och därefter genom att vidarebefordra en mängd informationskartor för att hjälpa oss genom vår inlärningskurva Tack för allt du och Forexmentor-teamet gör - Ron Luongo, West Chester, PA, USA. Jag skulle vilja skriva på min uppriktiga uppskattning av sessionen i mentorskap som jag nyligen tog med VIC N OBLE Brilliant är ordet jag upplevde några problem med min post Vic förklarade och rensade alla mina tvivel och mycket mer jag skulle betrakta mig självisk om jag inte delar min känsla av total tillfredsställelse med de andra medlemmarna. Hans metod att förklara är enkel och lätt att förstå, vilket han gör med hjälp av ett flertal diagram som senare skickas till dig. Han slösar inte någon gång på teorin - Bikram, Edmonton, Albert. Hi Vic Entry blir nästan felfri på min demonstration - tack igen för alla tipsen 4 vinner på 4 dagar baserat på de tekniker jag har lärt mig av dig - Brent F Charlotte, NC. Vic. Än en gång tack för din tid, jag har definitivt haft sessionen och viktigast av allt har lärt mig ett annat sätt att använda MACD DIVERGENCE kombinerat med Fib nivåer för att handla forexmarknader Hälsningar - Norman Chitiyo. Tack för en bra session Du har extremt goda kunskaper Vic och jag är säker på att många medlemmar kommer att dra stor nytta av det och naturligtvis fr Om du är FX även för diagrammen, kommer jag att gå om och om igen. Studien är inte som arbete för mig eftersom det här är det jag verkligen vill göra. Var försiktig och förhoppningsvis kommer jag snart att kunna skicka dig ett optimalt mail som säger konsekvent Resultat Leo Romano. Vic hade en bra vecka upp 750 3 vinnande affärer en förlust - Steven McAdams. Hi Peter och Vic, jag har deltagit i coaching service från Vic Noble Jag blev förvånad över strategin Vic sa till mig Det fungerade så perfekt för mig Vic Var så perfekt i sitt jobb att jag skulle rekommendera att varje student av forex mentor laget borde delta i minst en klass jag har tagit fyra affärer förra veckan och alla affärer var så perfekta med inresa och utgång som jag bara inte kan tro det jag har gjort 231 pips i en vecka på ett livekonto Om du kommer vara tålmodig och leta efter en bra handelsuppsättning dra utlösaren kommer du knappast att tappa pengar Tack Vic för att ge mig en så bra handelsteknik - Abhishek. Peter, Vic, jag Hade det extrema nöjet att ha en två timmars coaching session med Vic Noble Jag hade svårt med marknaderna som jag hade förlorat tillräckligt med pengar att jag var överraskande obekväm Vic valde mig inte bara men visade mig en metod för handel som är extremt exakt Efter mitt möte med Vic återupptog jag att tjäna pengar på en konsekvent Grund Så nu har jag ett annat verktyg i min verktygslåda För att mynta en fras Peter tycker om att använda Vic var också mänsklig med tanke på att han har haft så mycket erfarenhet av handel Några yrkesverksamma blir extremt irriterad med nya handlare eftersom de försöker lära sig att handel Vic verkade vara verkligen njuter av undervisningsprocessen Även om jag är van vid att hantera irriterande lärare var det trevligt att inte behöva ta itu med någon extra stress än jag var under den tiden jag närmar mig att vinna tillbaka hälften av pengarna jag hade förlorat på två veckor inom en tre dagar Också med alla exemplen som han skickade efter efter coaching sessionen var över och besvarade frågor var det väl värt kostnaden. Efter coaching-sessionen fick jag tänka vilken Ibland kan det vara farligt, kanske euron var på en övergångspunkt med tanke på förändrade trender Inte att det bra nu men allt det behöver göra är att överväga det som skulle leda till ett smalt handelsintervall i övergången Jag är mycket tacksam jag hade möjlighet att jobba med Vic och jag tackar Peter för alla svarade e-postmeddelanden och för att undervisa Forex trading Med vänliga hälsningar - Jim Karnes. Ville bara säga ett riktigt stort tack för coaching sessioner under de senaste dagarna. De har börjat få mig att tänka Om mitt handelssätt på ett helt annat sätt, jag tyckte verkligen om sessionerna och är mycket tacksam för ditt professionella och vänliga tillvägagångssätt. Tack så mycket för bifogade bilagor som jag gradvis går igenom sida vid sida för att återinföra de poäng du gjorde. Tack väldigt mycket igen hälsningar - Brian. Fokus kommer att vara på vad du behöver för att hjälpa din handel. Det kan finnas upp till 5 handlare i en session, men bara om de har alla liknande erfarenhetsnivåer Th är i sig en stor fördel eftersom det möjliggör en interaktion från andra som direkt kan gynna dig. Genom datoranslutningen kommer Vic att kunna hantera dig direkt från allt från grundläggande handelsfrågor som att ställa in din handelsplattform Och kartlägger, beräknar och plottar pivotnivåer mm till den faktiska tekniska analysen som leder till identifiering och genomförande av en handel. Vårt mål är att göra allt vi kan för att se dig bli en konsekvent lönsam näringsidkare och om du gör vanliga misstag De pesthandlare, då är det viktigt att du identifierar och korrigerar dem så snart som möjligt och Vic kommer säkert att hjälpa dig att göra det. Den enda frågan är din egen nuvarande komfortnivå med din handel. Observera att denna coaching tjänst inte är utformad att ta plats för levande verkstäder, vilket givetvis är mycket intensivt och täcker 2 hela dagar Men det är ett kraftfullt verktyg för att hjälpa dig att utvecklas mycket snabbare än det normalt skulle ta Vic är väl bekant med de handelsmetoder vi undervisar i vår kurs, och vi vet att han kommer att leverera exceptionellt värde. INTRODUCTORY RATE En privat session kommer att vara 2 timmar och kostar 295 USD. De kommer att äga rum på en ömsesidig tid men kommer normalt att ligga runt middagstid Pacific Time. Book Your Forex Coaching Session Now. Forexmentor Coach s Corner Weekly Live Conference service är utformad För att ge ett mycket effektivt uppföljningsstöd till de medlemmar som har slutfört det inledande Private Coaching-programmet med Vic Noble. The Coaches Corner Weekly-live-konferensen genomförs varje vecka på måndagar torsdagar klockan 3:00 US EST med hjälp av Hotcomm-konferensverktyget. Valutor Forex Keeping Big Mo Efter G7-mötet. Forexmarknaden har bibehållit den dynamik som uppstod före G7-mötena under helgen. Den underliggande tonen i en svag euro och en fastare yen är stadigt på plats. Övernattnings dollarn yen handlas mellan 104 och 105 och öppnar på 104 05 Euron är vid 95 00 som har förlorat de blygsamma vinsterna som gjordes i slutet av förra veckan. Den viktigaste euro-yen-korset ligger därför på lägre nivåer runt 98 85. G7 har co Mig och borta och det enda som är kvar är en kort osäkerhet om yenen, säger Peter Von Maydell från Credit Swiss First Boston Von Maydell anser att det var ett misstag att leta efter ett golv i dollar yen som det är, bara en handelsbaserad på två års makroutveckling. Målet för både europeiska och japanska myndigheter är att se denna korsflytta högre och hålla sig över 100 yen per europaritet. Det har uppenbarligen inte uppnåtts, och många analytiker ser inga positiva alternativ för den belagda euron. Euroinflationen i mars uppvisade en ökning med 2 1 jämfört med året jämfört med 2 0 i februari. Dessa uppgifter var högre än Europeiska centralbankens övre gräns och ger en potentiell motivering för en eurokursökning vid nästa ECB: s möte den 11 maj IFO-institutet rapporterade att företagets förtroende i Tyskland minskade till 100 5 i mars från 100 9 i februari. Bostadsstart i mars föll 11 2 efter en reviderad 3 6 vinst i februari. Vid öppnandet kunde USA: s kanadensiska dollarförhållandet var kvar På de bästa nivåerna runt C 1 4870 har senaste amerikanska data sänkt trycket på den kanadensiska dollarn, eftersom hotet om en större negativ räntedifferens är nu klar. Dollars schweiziska franc har återkrävt förluster som gjordes i slutet av förra veckan och är Nu handlar i mitten av de senaste handelsområdena på SF1 6535. Sterling har varit kvar på sidlinjen vid 1 5825 RPIX den föredragna inflationsmåttet i brittiska prisindex utan att den volatila hypotekslånskomponenten lättade till 2 0 året innan. Detta är den lägsta nivån sedan serien började 1975 och lämnar tydligt Bank of England BoE med liten motivering för ytterligare räntehöjningar. En ledande BoE-analytiker sa att nivån på pundet beaktas vid bedömningen av räntepolitiken. Växelkursen är emellertid en viktig faktor vid fastställandet av penningpolitiken för att uppnå inflationsmålet, säger John Vickers, chefsekonom hos BoE Vickers, en minskning i sterling mot euron baserat på ränteskillnader och den nuvarande övervärderingen av pundet . Den australiensiska dollarn fortsätter att förlora marken och såg över natten lågor på 0 5890 innan den öppnades i New York på 0 5945 A är förblir under tryck med liten styrka i råvarupriserna och en negativ räntedifferens med U S. Von Maydell på Credit Schweiz tror att saker kan bli bättre för A och det är förmodligen nära botten. Som förväntat har G7-mötena inte gjort något för att påverka valutamarknaden och näringsidkare har återgått till det väl etablerade mönstret av dämpad yenstyrka mot dollarn och större yenstyrka mot euron, som Von Maydell uttrycker det.

No comments:

Post a Comment