Friday 11 August 2017

Forex 15 Minuters Strategi


Forex Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Forex Strategi för 15-minuters diagrammet är enkelt nog Det finns tre huvudfaktorer som indikerar att det är nödvändigt att göra en affär.1 st faktor riktningen av Kanal och en öppen position. Kanaler SHI som automatiskt ritas på diagrammet, i realtid, pekar näringsidkaren riktningen för att ingå ett fynd. Om kanalen SHI har en sluttning, måste du sälja en valuta pai r till Sluta en affär att sälja, om kanalen SHI lutas uppåt, är det nödvändigt att ingå transaktioner endast vid ett köp. Om S HI-kanalen är smal är det inte nödvändigt att ingå transaktionen. Om priset går längre än det konstruerade Kanals SHI-handelspositioner öppnas inte alls och de öppna handelspositionerna hålls. I det här fallet måste du vänta tills en ny kanal bildades.2: e faktor. Gå in på marknaden och lämna av den. Hävda handelspositioner öppnas endast i riktning mot S Loppet på handelskanalen.1 Forexindikator Detrend Om den röda linjen korsar den gröna linjen upp en säljsignal Gröna korsar den röda nere avslutar en överenskommelse att köpa.2 Forexindikator La Guerre När denna forexindikator korsar linjen 0 75, Är nödvändigt för att leta efter en överenskommelse att sälja När forexindikatorn ligger över linjen 0 15 är det nödvändigt att leta efter möjligheter att ingå avtal på köpet.3 Om forex Juice Green ska hålla positionen till motsatta sidan av Kanalsdragen och om det är rött bör du stänga det öppna läget när mittlinjen Guerre 0 45. Tilläggsindikator Perkyasctrend1 Om du ser en rosa punkt en signal att sälja om det var en blå punkt en signal för att köpa M den här indikatorn Som en extra signal, men det är inte obligatoriskt. Säkerhetstoppförlusten ska placeras på ett avstånd av 15 objekt från en öppen transaktion. Bara att du ska märka det, om du föredrar att handla på Forex med små mellanrum 5 min, 15 Min Vad du behöver och väljer ett mäklarföretag , Som tillåter dig att visa de väntande beställningarna eller överföra nivån av stoppförlust nära marknadspriset till exempel 2-3 poäng Eftersom inte alla är kända för DC tillåter det att göra Om du behöver ett sådant företag skulle jag Rekommendera att välja Forex4you eller sådan Instaforex På samma sätt kan handel i dessa företag vara lättare att arbeta med pips forex-strategin, såväl som handel med efterföljande stopp, snabbt omorganisera ordern på noll och treylingovat position. factor Volatilitet på marknaden Betala speciell Uppmärksamhet på Forex-indikatorn Juice Inget behov av att öppna en handelsposition, när det plötsligt det röda histogrammet Om all del i slutet av strategins indikatorer forex trading-signal matas till ingången, bör indikatorn Juice genomföra en slutkontroll för att komma in på marknaden Eller inte Histogram för öppna positioner bör vara grön. Hämta forexindikatorer. Avancerat system 15 SWING 15 min TECH. Submitted av Olivier. Traded pair EUR USD, GBP USD, EUR JPY, GBP JPY. Tidsram 15 Min. Trading timmar 6 45 är Till 5 pm PARIS tid, GMT 1.1 När du ska öppna en position. Det första arbetet på din handelsdag kommer att vara att dra på varje graf och för varje par motstånd, stöd och trender linjer Först från 4H tidsram, sedan på 1H tidsram , Och slutligen om 15 min tidsram Du måste välja en färg av linjer för varje tidsram, eftersom du kommer att förstå hur starkt ditt stöd, motstånd eller trendlinje är när du kommer att titta på 15 min. En trendlinje kommer att ansluta minst 3 poäng Denna markering tar bara 15 minuter och klockan 7 kommer du att ha 4 grafer EUR USD, GBP USD, EUR JPY och GBP JPY på 15 min tidsram. Nu är vi redo att handla och vi måste bara vänta på signalen på Vår skärm. När en 15 min ljusstake stänger ovanför eller under en trendlinje, stöd eller motstånd, har vi en signal att gå lång eller kort. VI KAN ÖPPNA EN POSITION. Okej bra Men hur mycket ska jag riskera eller förvänta mig på den här handeln? Se följande.2 VAD VIL ÄR STORLEKEN AV STÄLLNINGEN. Detta är den viktigaste delen av denna handel Teknik De flesta handlare tänker på hur många pips de vill vinna per handel, per månad eller år. Men vi kommer att tänka på hur mycket andel av vår kapital vi vill vinna per handel, per månad eller per år. A - Du borde definiera Den maximala andel av ditt kapital du är redo att riskera för att öppna en position Det kan vara 2, 3, 4, 10 Till exempel mig är just nu min maximala risk 6 Så nu delar du detta med 2 3 i mitt fall och du Kommer att ha din standardrisk, låt s kalla det K1 och K2 kommer att vara K2 K1 2 B - När du har en inmatningssignal måste du utvärdera ditt stopp 30, 40, 50, 100 pips. I allmänhet bör ett stopp vara över eller under Den sista låga eller höga beror på om du är lång eller kort. Ta alltid med spridningen i inställningen av ditt stopp. C. Om du uppskattar ditt stopp vid 40 pips spridas inkluderat, vilket innebär att ditt stopp kommer att vara 37 pips om Spridningen av din mäklare är 3 pips och din K1 är 3 så det betyder att 40 pips borde vara lika med 3 av din kapital D - Varför K1 och K2 Om du Överväga varje par separat, efter varje vinnande handel kommer du att handla K2 av ditt kapital och efter varje förlorad handel kommer du att handla med K1 av ditt kapital. Låt oss ta ett exempel på detta för att göra det tydligare. Ditt kapital är 10 000 eur Och du ställer din risk K1 vid 3 betyder det att din standardrisk är 3 av 10 000 eur 300 eur och din K2 kommer 6 så 600 eur, Nu har du en signal på EUR USD och din tidigare handel på detta par var en lösare , Så risken för denna handel kommer att vara K1 3 av ditt kapital, 300 eur. Du uppskattar din STOP vid 30 pips och EUR USD 1, 36 så du måste öppna en position på 136K-konto i EUR och du vet att du inte kan Förlora mer än 300 eur på denna handel. Nu undrar du hur mycket som kommer att bli din vinst. Låt oss se detta i tredje delen.3. VAD ÄR MIN RESULTATMÅL. Så mycket som du kan A - kommer du att sätta ett vinstmål samtidigt Avstånd som ditt stopp Don t glömma att inkludera spridningen B - Du kommer att sälja hälften av din position vid detta vinstmål och ställa in ett nytt stopp f Eller den andra halvan vid din ingångspunkt breakheaven C - Du kommer att flytta detta stopp manuellt under eller över varje låg eller hög, efter trenden. Denna teknik är väldigt subjektiv i den meningen att, för olika handlare, stöd, motstånd och trendlinjer kommer Ses inte på samma plats Ibland borde man inte ta en signal - När du har ställt ditt stopp ser du att vinstmålet är över ett starkt motstånd på en 4H TF eller 1H TF, så i det här fallet borde du inte öppna en position Eftersom dina chanser att priserna bryter mot det här motståndet är låga. Du borde inte skriva in en nyhetssändning, eftersom volatiliteten blir för hög. Don t handla före 07:00 eller efter 17:00. PARIS TIME - Don t handla på låg volatilitetsdag. SÅ ÄR DET Om du har några frågor om det, var god och fråga mig. Ingiven av Olivier den 16 april 2010 - 09 09. Tack alla för att du intresserar dig för den här tekniken. Ännu, när du har ritningar från morgonen , Väntar du bara på signalen. Se på den här grafen. Den sista Bar nära under stödet MEN det här stödet är inte längre giltigt på grund av stapeln precis innan vilket kom under stödet men nära ovan är det inte en riktig omgång. För att komma in i en position bör barens stängning vara det lägsta under stödet. Är ett exempel på en handel som jag tog på den 15 april. Jag är fortfarande på den på EUR USD. Det är 6 45 am Paris tid, bara vaknat och mitt första jobb är att dra trendlinjen På EUR USD, ingenting på 4H, så Jag går till 1H och ritar den här första trendlinjen i röd. Sedan går jag till min 15 min-diagram och ritar en annan trendlinje i svart den här tiden. Så bestämmer jag att jag idag kommer att gå in i en position i EUR USD om en bar nära Den röda trendlinjen Det kommer att bli riskabelt att sälja om en bar stängs under den svarta trenden eftersom vi är för nära från den starkaste röda trenderlinjen och chansen att få en rebound på den är hög. Låt oss se vad som hände next. So Här har vi en signal att sälja Min tidigare handel på EUR USD var en lösare Så jag kommer att handla K1 av min kapital på denna handel 1,5 av mina Kapital för mig just nu vill jag ha mitt stopp för att vara precis ovanför den tidigare höga så det blir 1,3651 40 pips Så min vinst 1 kommer att vara 40 pips på 1,3571 Till det här priset kommer jag att återuppta hälften av min Position och ställ ett nytt stopp för återstående position till mitt inträdespris, 1,3611.Så denna handel gick bra, hälften av min position såldes på 1,3571, och jag satte ett nytt stopp på 1,3611. Varje gång Jag gör en ny hög, jag flyttar mitt stopp precis ovanför. Det är 3 40 pm, 16 april Paris tid och det här är min position på EUR USD, mitt stopp är inställt på 1,3571 och jag har redan säkrat 40 pips med 1, 5 av min kapitalkapital.15 Min valutahandelsstrategi. Den här tradingstrategin fungerar bra på 15 min-diagrammen Strategin består av 3 trendindikatorer 1 långsiktig indikator 200EMA för övergripande trendriktning och 2 kortfristiga indikatorer summer, octopus2 För laserskarpa inmatningar i den övergripande trendriktningen Vänligen gärna experimentera med andra tidsramar. Indikatorer 200 Exponentiell glidande medelvärde, summer, bläckfisk2 Föredra Röd tidsram s 15 minuter diagram Handelssessioner London och New York Bästa valutapar any. Example EUR USD 15 Minutes Chart. As visas i USD USD-diagrammet ovan gav denna kortfristiga strategi för oss oss med 2 lönsamma försäljningssignaler i downtrend Pris under 200EMA Båda handlarna stängdes i risk-till-belöning 1 2.Pris ovanför 200 EMA-bullish trendriktning. Octopus2 histogram målar grönfärgad bar s. Buzzerindikatorn ändrar färg från röd till grön. Öppna köppositionen vid öppningen av nästa stapel. Stoppförlust Placera en skyddande stoppförlust 1-2 pips under den senaste swing-lågpunkten. Punktmål Avsluta köphandeln mot risk-till-belöning 1 2 dvs. riskera 25 pips Att göra 50 Alternativt, avsluta den långa handeln när Octopus2-indikatorn ändrar färg från grön till röd. Ange nedanför 200 EMA-baisse trendriktning. Octopus2-histogrammet mäter rödfärgad bar s. Buzzerindikatorn ändrar färg från grönt till rött. Öppna försäljningsstället vid öppningen av nästa stapel. Stoppförlust Placera en skyddande stoppförlust 1-2 pips ovanför den senaste svänghöjdsgraden. Prismålet Avsluta köphandeln mot risk att belöna 1 2 dvs. riskera 40 pips Att göra 80 Alternativt, avsluta kort handel när Octopus2-indikatorn ändrar färg från röd till grön. Relaterad Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis idag. Brand New Forex System med Super Accurate och Fast Signals Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererar köp och Sälja signaler direkt på ditt diagram med lasernoggrannhet och ALDRIG REPAINTS. Up till 200 Pips varje dag. Köp och Sälj Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterar alltid din integritet på.

No comments:

Post a Comment